دستیار شما در بازار های مالی | UNIVER FX TEAM
6 0
🔹پس از پایان دور اول مذاکرات در سوئیس در آخر هفته، قرار بود مذاکرات فنی بین آمریکا و ایران این هفته ادامه یابد. با این حال، آخرین به‌روزرسانی این است که مذاکرات قرار است هفته آینده دوباره برگزار شود.

🔸به گفته‌ی اردوگاه پاکستان، که به عنوان میانجی در این وضعیت عمل می‌کنند:

🔸«مذاکرات فنی در جریان است. مذاکرات هفته آینده، شاید سه‌شنبه یا دوشنبه، از سر گرفته خواهد شد. این یک وقفه موقت است و مذاکرات ادامه خواهد یافت. هیئت ما در مذاکرات فنی حضور داشت و وقتی از سر گرفته شود، آنجا خواهد بود.» خب، فکر می‌کنم تنها کاری که الان می‌توانیم بکنیم این است که صبر کنیم و ببینیم وضعیت موجود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. یادآوری می‌کنم که قرار است مذاکرات فنی بر مباحث هسته‌ای/اورانیوم متمرکز باشد. و تا زمانی که به آن مرحله نرسیم، ایران اعلام کرده که در این فاصله هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

🔸بنابراین، تنها چیزی که اکنون می‌توانیم به آن توجه کنیم این است که اوضاع در رابطه با بازگشایی تنگه هرمز چگونه پیش خواهد رفت.

عضویت
اطلاع رسانی از
guest
0 نظر
Oldest
Newest Most Voted